torsdag 21 juni 2007

Se eller höra Panos?

Tv-kanalen Sportexpressen sänder matchen liksom radion från klockan 18.45.

Jag är urpank och följer matchen via radio västs utsände, en sportbar tar på mina begränsade resurser alldeles för mycket.

När tappade Svt24 rättigheterna till ettan? Deras sändningar höll rätt hög klass vill jag minnas. Jag vill också minnas att Wernersson alltid var positiv till östers spelidé i de sändningarna. Wernersson släpps inte ut ur sitt kylskåp så ofta längre. Synd på en "expert" som ofta var positiv till öster. Vi sätter vårt hopp till att Tv4 tappar rättigheter och att Backe får kommentera de rödblå eleganterna istället för tiotals spanska matcher mellan lag få har en relation till. Osasuna-Real Betis någon? Tacka vet jag Ljungskile-Östers If, grisfotboll på lägsta professionella nivå!

Inga kommentarer: