tisdag 13 november 2007

Är du min nya sambo?

God kväll "Gryning 08".

Jag är en 54-årig vagabond med livserfarenhet och utseende. Stabilitet och tydliga roller tror jag på i ett förhållande.

Din ålder ser jag inte som ett problem då jag vet att både ungt sinne och goda framtidsresurser finns.

Mitt livs historia är lång och stora framgångar har blandats med motgångar. Min uppväxt var trygg men slogs sönder när jag 1985 skildes från kvinnan i mitt hjärta. Sedan dess har jag letat efter något bättre men inte funnit det.

Det jag vet om dig imponerar, när jag i en livskris utnyttjades av din granne, fiskaränkan Fredriksson, brukade jag stå vid havet och titta in mot ditt varma hus som utstrålade trygghet och tradition.

Min ekonomiska situation är i nuläget något ansträngd varför jag ber dig om ett förskott innan eventuellt äktenskap. Äktenskap är för övrigt ett krav om tycke uppstår, den ekonomiska tryggheten måste finnas.

Intressen: Göteborgshumor, Bilar, Skräckfilm,

MVH Conny (kontonummer: 2363-89523-9)

Inga kommentarer: