tisdag 13 november 2007

Du och jag i samma divan?

Hej "Gryning 08".

Här har du en 43-årig gammal bekant som vill göra ett nytt försök att vinna din gunst.

Vi har haft ett nära samarbete innan men då var vårt förhållande inte av typen kärlek.

Vem är då jag? Jag är mannen på andra sidan gatan, uppväxt i din närhet. Så nära men ändå så långt bort. Du minns mig nog som Jans bäste vän. Han som inte sköt lika hårt och bra som Jan.

Jag har dock andra kvalitéer. Jag tror inte det handlar så mycket om hur hårt man skjuter utan mer om var man skjuter. Jag har stor erfarenhet av samspel med båda könen på alla nivåer.

Du, min uppväxts eldorado, vore dock det största som kunde hända mig. Chansen att få träffas på heltid är för bra för att säga nej till, om du vill ha mig vill säga.

Jag har spanat in dig på avstånd, dina brister och dina fel. Allt går inte att glömma men mycket går att förlåta. Vi två kan tillsammans hitta tillbaka.

Med förhoppning om evig kärlek.
/Jörgen

Inga kommentarer: